Jak zamawiać

W trosce o naszych klientów stosujemy wyłącznie certyfikowane połączenia internetowe - oznacza to, że w naszym sklepie zakupy są przede wszystkim bezpieczne.


PRAWIDŁOWE SKŁADANIE ZAMÓWIENIA:

1. dodaj określony towar do koszyka sklepu 

2. odznacz przycisk „Przejdź do realizacji zamówienia” we właściwej zakładce sklepu oraz wprowadź następujące informacje (opcjonalnie) :

a) UTWÓRZ KONTO

  • wpisz swojego maila a w kolejnych krokach uzupełnij dane osobiste, adres do wysyłki, sposób dostawy i płatności - Przy opcji dostawy Paczkomat prosimy o informację, na który Paczkomat ma być zaadresowana przesyłka.
  • potwierdź zamówienie - prosimy o sprawdzenie czy zamówienie się zgadza, jeśli tak, kliknij "Potwierdzam zamówienie"
  • zapłać za produkty - w tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
  • wypełnij formularz zamówienia odpowiedni do zakupionego produktu - wszystkie formularze dostępne są przy karcie produktu.

Utworzenie konta jest szczególnie przez nas polecane dzięki korzyściom takim jak:

  • Spersonalizowany i bezpieczny dostęp
  • Szybkie i proste zakupy
  • Łatwiejszy zwrot towaru


b) SZYBKIE ZAKUPY

  • wpisz swoje dane osobowe oraz adres do wysyłki
  • wybierz sposób dostawy i płatności - Przy opcji dostawy Paczkomat prosimy o informację, na który Paczkomat ma być zaadresowana przesyłka.
  • potwierdź zamówienie i zapłać za zakupy - W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
  • wypełnij formularz zamówienia odpowiedni do zakupionego produktu - wszystkie formularze dostępne są przy karcie produktu.

Szybkie zakupy jest to opcja bez utworzenia konta.

WAŻNE:

1. Do chwili otrzymania informacji o przyjęciu zamówienia na Twój adres mailowy, możesz anulować zamówienie w całości lub części. Jeśli zamówienie ma status "Realizacja zamówienia" nie ma możliwości rezygnacji i zwrotu płatności. 

2. Realizacja zamówienia następuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Jeżeli w terminie 7 dni od dnia potwierdzenia zamówienia nie otrzymamy wpłaty zamówienie zostaje przez nas anulowane.

3. Po opłaceniu zamówienia należy przesłać do nas drogą mailową wypełniony formularz (dostępny do pobrania na karcie każdego z produktów).

AKCEPTACJA PROJEKTU:

W ciągu 2-4 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie i przesłaniu do nas wypełnionego formularza otrzymasz projekt do akceptacji w formie pliku .pdf na podany przez Ciebie e-mail. Należy projekt szczegółowo sprawdzić i go zaakceptować. Ewentualne zmiany mogą być przeprowadzone tylko przed wysłaniem do nas akceptacji.

WAŻNE:

1. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi:

  • Czy wszystkie produkty są obecne w zamówieniu?
  • Czy wybrane kolory*, wzory, rozmiary itp są prawidłowe?
  • Czy wszystkie czcionki są prawidłowe?
  • Czy tekst jest poprawnie umieszczony i czy zawiera poprawne informacje np: imiona i nazwiska, daty, adresy, numery telefonów oraz inne niezbędne informacje
  • Czy tekst nie zawiera wszelkich błędów ortograficznych i interpunkcyjnych

*kolory mogą nieznacznie się różnić w rzeczywistości z powodu stosowania różnych ustawień monitorów.

2. Po akceptacji projektu produkty są drukowane/grawerowane itp i nie ma możliwości wprowadzania zmian! W związku z tym prosimy o szczegółowe przeanalizowanie projektu do akceptacji. Po zaakceptowaniu przez Państwa projektu nie uwzględniamy reklamacji! W przypadku wystąpienia błędów z naszej winy, poprawimy zamówienie na nasz koszt.

3. Nie drukujemy/grawerujemy itp bez ostatecznej akceptacji projektu. Dotyczy to każdej, nawet najmniejszej zmiany.



PRZYDATNE DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ:


ZOBACZ RÓWNIEŻ: