Pytania i odpowiedzi
Kiedy mogę składać zamówienie?

W sklepie możesz dokonywać zakupów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, chyba że z powodu okoliczności, za które nie ponosimy odpowiedzialności, dostęp do sklepu jest czasowo ograniczony lub niemożliwy (np. awarie sieci Internet, awarie serwera, prace techniczne lub modernizacyjne). Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania to odpowiemy na nie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Nie. Wszystkie towary są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.

Jakie są dane do przelewu?

Kameleon Leon Kamila Banaczek-Rybicka

ul.Feliksa Niedbalskiego 18/3

44-121 Gliwice

nr konta bankowego: 49 1140 2004 0000 3802 7438 0273

Co mam wpisać w tytule przelewu?

Imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz nr zamówienia.

Co to są próbki zaproszeń?

Są to zaproszenia, w których możesz wybrać tylko interesującą Cię kolekcję (np Eko) ale nie ma możliwości wyboru czcionki i treści, za to znajduje się przykładowy druk i nie można go zmienić.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nie. Przyjmujemy zamówienia wyłącznie przez nasz sklep internetowy.

Czy możliwe jest anulowanie bądź zmiana zamówienia?

Do chwili otrzymania informacji o przyjęciu zamówienia na Twój adres mailowy, możesz anulować zamówienie w całości lub części. Jeśli zamówienie ma status "Przygotowanie w toku/Realizacja" nie ma możliwości rezygnacji i zwrotu płatności. 

Czy nadruk na kubku lub innym produkcie zamówionym u Was będzie identyczny z kolorem mojej grafiki widzianej na monitorze?

Kolor nadrukowanej grafiki może nieznacznie różnić się od tego co widzimy na ekranie, ma to związek głównie z ustawieniami monitora. Na wszelki wypadek lepie jest sprawdzić kolory grafiki na co najmniej dwóch monitorach o różnych parametrach.


Czy otrzymam fakturę?

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę. Należy przy składaniu zamówienia podać nazwę firmy oraz nip a następnie zaznaczyć "chcę fakturę".